donderdag 11 juli 2013

Afgelopen week kwam er een heel lieve tante van een erg ziek klein meisje bij mij,
met de vraag of ik voor haar een echt meisje meisje jurkje kon maken,
die niet knelde, genoeg ruimte op haar buikje had en makkelijk aan en uit kon.
Volgen mij ( en de moeder en tante zijn het met mij eens) is dit goed gelukt.
Want ook al is je kind je heel erg ziek,
je wilt vooral dan dat het er leuk en mooi uit ziet,
en niet alleen maar met een luier en een lakentje.


Er volgt nog meer


Hier zijn foto's van het "speciaal" aangepast jurkje,
dat ik in opdracht voor een heel mooi lief maar erg ziek meisje mocht maken.
 
 
De hele zijkant kan door middel van drukkers open,
zodat het makkelijk aan en uit kan.

 
 
Het aangepaste jurkje is aan de achterkant glad en zonder naad,
zodat zij geen last van randjes heeft omdat zij alleen maar kan liggen.

 
 
 
En ook een aangepast hemdje,
wat samen met de moeder en het medisch team is uit gedacht.
Zodat tijdens de verzorging van haar buikje niet alles uit hoeft.
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten