donderdag 30 januari 2014

Vrouwendag

Vrouwendag

Zaterdag 15 februari ben ik ook met de artikelen van www.atelierlecoq.nl te vinden ook de vrouwendag https://www.facebook.com/vdassen?fref=ts.
De voorbereidingen voor deze dag zijn in volle gang.
En de 350 goodies voor die dag zijn klaar, en moeten alleen nog in een verzamel-zakje worden gedaan.
Nu nog een paar nieuwe rokken(jes) maken die ik ook nog mee wil.
Ook heb ik al vast wat zakjes en leuke stikkers met lintjes gemaakt om er op te plakken zodat iedereen die wat koop ook echt een mooi kadootje meeneemt om het thuis uit te pakken of weg te geven.

 
De bak met 350  "goodies" voor de vrouwendag


Klantenwerk

Ook is er nog klantenwerk tussen door, er ligt nog een jas die ik van een taille moet voorzien, een T-shirt die korter moet en er ligt nog een jurk geknipt waar ik vanmiddag een begin mee maak om hen in elkaar te zetten.
Vervelen zit er voorlopig nog niet in.
En ook staan er nog2 avonden geplant voor een workshop schort maken, http://www.atelierlecoq.nl/a-26144596/workshop/schort-maken/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten